середу, 6 травня 2015 р.

ПСАЛОМ 50: НЕТОЛЕРАНТНЕ ПОСЛАННЯ ДО ЦЕРКОВНИХ ГРІШНИКІВ

А до грішника Бог промовляє: Чого про устави Мої розповідаєш, і чого заповіта Мого на устах своїх носиш? Ти ж науку зненавидів, і поза себе слова Мої викинув. Як ти злодія бачив, то бігав із ним, і з перелюбниками накладав. Свої уста пускаєш на зло, і язик твій оману плете. Ти сидиш, проти брата свого наговорюєш, поголоски пускаєш про сина своєї матері... Оце ти робив, Я ж мовчав, і ти думав, що Я такий самий, як ти. Тому буду картати тебе, і виложу все перед очі твої! Зрозумійте ж це ви, що забуваєте Бога, щоб Я не схопив, бо не буде кому рятувати! Хто жертву подяки приносить, той шанує Мене; а хто на дорогу свою уважає, Боже спасіння йому покажу! (Псалми 50:16-23)
Чого мова йде саме про церковного грішника?
  • Бо вдає з себе релігійного - проповідує, розповідає, може і благовістить;
  • Чого вдає? Бо його віра оральна – видна лише по релігійних словах і промовах. Вчинки життєві говорять про не визнання Господнього повеління і непокору Божому Слову. 
  • Повторює ради власної вигоди (заробітку) чи власного задоволення (пожадливості) усе, чим грішать ті, хто Бога не знає і не визнає. 
  • Легко осуджує ближнього, особливо якщо той виявляє якість духовні устремління більші як він.
  • Вважає що Бог по благодаті все прощає – крізь пальці дивиться на його нечестиві вчинки, які стали його нормальним життям.
  • Вважає що гріх це хоч і погано але зовсім не страшно, бо є милуюча жертва Ісуса.
  • Ігнорує новозаповітне вчення про освячення від нечестивих справ і не прагне наслідувати Ісуса – лише використовувати. 
  • Забуває, що Вічний і Незмінний Бог то остання інстанція, далі апелювати нікуди і нікому. 
  • Забув, що з Богом ніякими десятинами і приношеннями гріх залагодити не вдасться, бо Його суд наскільки ж справедливо суворий, наскільки милосердна Його благодать. 

ВИХІД Є

  1. Щоденно каятися у гріхах і переступах і вдячно приймати прощення і милість від Господа. 
  2. Усі! свої вчинки у бізнесі і дозвіллі, у родині і хоббі орієнтувати і звіряти з Богом і Його словом. 
  3. Жити життям вдячної залежності від Божої ласки і Його волі. 


Господи Ісусе, це я грішний. Це я переступаю Твоє слово, навчаючи при цьому інших. Пробач мій непослух і лицемір'я, мої злочини проти Твоєї любові і благодаті. Пробач за зверхнє і погордливе відношення до ближніх, визнаю, що це Тебе, Творця зневажаю.
 Дай мені відвагу не переставати визнавати свою провину, яка б вона не була і приходити в упокоренні до Тебе. І прошу сили слухатися Твого Слова як би мені не подобалися спокусливі думки і слова інших. Дякую тобі за силу Ісусової смерті і воскресіння та за Духа Твого Доброго. 

Немає коментарів:

Дописати коментар