суботу, 18 квітня 2015 р.

ДЕНЬ 13: Я Є ХТО Я Є

...третього дня Він воскрес за Писанням, і що з'явився Він Кифі, потім Дванадцятьом. А потім з'явився нараз більше як п'ятистам браттям, що більшість із них живе й досі, а дехто й спочили. Потому з'явився Він Якову, опісля усім апостолам. А по всіх Він з'явився й мені, мов якому недородкові. Я бо найменший з апостолів, що негідний зватись апостолом, бо я переслідував був Божу Церкву. Та благодаттю Божою я те, що є, і благодать Його, що в мені, не даремна була, але я працював більше всіх їх, правда не я, але Божа благодать, що зо мною вона. (1-е до коринтян 15:4-10 UBIO)

Ісус після воскресіння з'являвся людям. Досвід таких зустрічей докорінно змінював людей. Вони сповнювалися глибокою довірою до Учителя, найретельнішим чином згадували усі Його слова вчення (згодом дехто з них навіть їн записав у Євангелії) і намагалися кожному єрусалимлянину сказати що Учитель Ісус то таки насправді Месія. 
Цікаво що сила Ісусового воскресіння дієва і після того, як він вознісся. Шауль, чи як на грецький лад - Савл тому свідок. Ісус перестрів і відкрився йому, чоловікові, який з благочестя готовий був убивати іншодумців. 
Три дні потрібно було людині гострого розуму, глибокої освіти і ревнивої побожності щоб усе переосмислити з нової перспективи - Ісус з Назарету таки живий і Він насправді Месія. 
... Чого тільки історики і богослови не напишуть про апостола Павла (малий - таке латинське ім'я взяв Савл) - і будуть мати рацію бо його вклад у Боже Царство неймовірно великий. Так ап. Павло пересадив християнську віру з юдаїзму до язичників, він допоміг зформуватися християнському богослов'ю, бо ясно у світлі і дусі Ісусового вчення відділив Церкву всіх народів від національної релігії Ізраїлю. 
Про себе Павло напише найгірші слова, обізвавши себе недоношеним лише щоб підкреслити свою виключну залежність від благодаті. Благодать – це унікальна Божа милість, яку не можна ні заслужити ні заробити але яка єдина здатна підняти людину і наповнити її божественною силою любові. 
"...благодаттю Божою я те, що є" - це істина, яку про себе може сказати лише правдиво велика Божа людина, яка чогось досягнула через зустріч з воскреслим Ісусом. Бо знає, що усе, ким вона є – це виключно Божа добрість і благодать. 
Чому ж так мало християн досягають чогось значного як Павло апостол? Бо не слухняні радикальному послуху і упокоренню щоб діяти залежно від Божої благодаті. 

Немає коментарів:

Дописати коментар