понеділок, 6 квітня 2015 р.

ДЕНЬ 1. ПРО ГОСПОДА І ВІСЛЮКА



Коли ж вас хто спитає: Нащо відв'язуєте?, відкажіть тому так: Господь потребує його. (Вiд Луки 19:31)
Ісус в'їхав в Єрусалим, свідомо слідуючи переднакресленій місії - за декілька днів Він, Творець світів і відвічне Слово буде прибитий до хреста під крик невдячного натовпу, який як правило дозволяє маніпулювати собою купці егоїстичних та жадібних "слуг народу".
Чи вирішував Господь знову - йти чи не йти на хрест? Не знаємо точно, але Гетсиманія покаже правдиву мегабіль і прохання допущення можливого іншого шляху. Але от що ми знаємо напевно, так це те, що Господь Ісус був готовий виконати волю Отця за будь-яких умов. І це лише тому, що людство потребували Його жертви. Ось через те Син Божив втілився, через те і відмовився від легкого шляху, пропонованому спокусником.
Коли учні налякалися, що про них подумають через взятого віслюка, Ісус підказав їм відповідь - "Господь потребує його". А я подумав собі перечитуючи цю історію, що то Ісус і про Себе сказав - "Господь потребує його", і не для показового виступу, а задля кривавої жертви невинного Агнця.
А щоб означали для мене слова, що Господь потребує його?
Чи означає це, що покорившися волі Бога я більше не належу собі? Так, бо інакше в чому покора? Чи означає що я роблюся ніби заручником свого рішення належати Богові? Так. Але всі люди є заручниками чиєїсь волі - тому краще бути заручником волі Божої. Слова про осла "Господь потребує його" це слова про мене і моє підкорення Його місії для мойого життя. Це не можливо, але незворотньо бо це слова про самого Самого Спасителя - Господь потребував Його жертви, бо хотів подарувати нам життя.
Господь потребує мене, бо світ потребує Господа.

Немає коментарів:

Дописати коментар